آیا تخم مرغ خوب برای بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری عظیم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا خوب تخم مرغ برای بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری عظیم؟ اجازه دهید یک نگاه آنچه که کارشناسان در مورد آن گفت.

عظیم پروتئینوری علائم رایج این بیماری از FSGS است، آن است که توسط عملکرد غیر طبیعی کلیه ها ایجاد می شود. پس از کلیه ما آسیب دیده، مقدار زیادی از پروتئین به ادرار نشت و به شکل پروتئین. بنابراین به عنوان یک بیمار FSGS با پروتئین های عظیم، شما باید مصرف پروتئین را کنترل کند. همانطور که همه ما می دانیم، تخم مرغ حاوی فراوان از تغذیه، به خصوص پروتئین است. بنابراین کارشناسان توصیه شما را به خوردن برخی اما نه تخم مرغ بیش از حد، تخم مرغ را محدود به 2 بار در هفته، استفاده از جایگزین های تخم مرغ و یا سفید پوستان تنها.

به منظور کمک به بیماران مبتلا به FSGS به یک برنامه رژیم غذایی مناسب، در اینجا من به شما برخی از ساخت و ساز می دهد و امید آنها می تواند به شما کمک کند.

● کم مایع

مقدار کمی از مصرف آب را باید در برنامه رژیم غذایی خود را ذکر شده است، چرا که مایع زیادی خواهد شد خارج از کنترل کلیه های آسیب دیده باشد. محدودیت آب می تواند به حفظ تعادل مایعات بدن و درمان تورم عمومی کمک می کند. بعضی از میوه ها مانند انگور، انواع توت ها و هندوانه را می توان خورد زمانی که شما تشنه هستند.

● کم پروتئین

مصرف پروتئین نقش مهمی در رژیم غذایی FSGS، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جبران از دست دادن مقدار زیادی از پروتئین ایفا می کند. با این حال، شما باید مقدار بیش از حد از مواد غذایی پروتئین اجتناب کنند، که ممکن است بار کلیه ها دچار اختلال افزایش می دهد.

● سدیم پایین

علائم مانند فشار خون بالا و ادم را می توان با مصرف سدیم بیش از حد به وخامت است، بنابراین شما نیاز به اجتناب از خوردن غذاهای شور، مانند شور آشامیدنی، ترشی، گردو، و آجیل cashew سیرچشم و غیره.

● کم چرب و کم کلسترول

را انتخاب کنید گوشت بدون چربی اجتناب از گوشت چربی. استفاده از روغن های سالم مانند زیتون، کانولا، گلرنگ، آفتابگردان. حد چربی (لبنی، چربی حیوانی) اشباع شده و از بین بردن چربی ترانس (روغن نیمه هیدروژنه موجود در پردازش و فست فود).

از این مقاله، ما می دانیم که بیماران مبتلا به FSGS و پروتئین گسترده باید 2 عدد تخم مرغ برای هر هفته است که می تواند مطمئن شوید که شما پروتئین به اندازه کافی و بدون صدمه به کلیه ها خود را محدود می کند. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا تخم مرغ خوب برای بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری عظیم





:: برچسب‌ها: FSGS، پروتئینوری عظیم، تخم مرغ، آیا تخم مرغ خوب برای بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری عظیم ,
:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: